GündemGünün Haberleri

Adana’da seyir halindeki otomobil alev alev yandı



ADANA’nın Kozan ilçesinde seyir halindeyken alev alan otomobil, yanarak kullanılmaz hale geldi.

Akşam saatlerinde Kozan ilçesi Ergenuşağı Mahallesi yolunda seyir halindeki otomobil, alev alıp yanmaya başladı. Yangını fark eden sürücü, otomobili yolun sağına çekip, durumu itfaiyeye bildirdi. Otomobilin alev topuna döndüğü anlar ise çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekibi, otomobildeki yangını söndürdü. Otomobilin hurdaya döndüğü yangının çıkış nedenin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı

Related posts

Selçuk Geçer'den Yatırımcıyı Titreten Analiz "Gram Altın 13.000 TL Olacak!"

admin

Kene Tehlikesine Karşı Doğal Çözüm: Pozantı’da 300 Keklik Göreve Başladı

admin

Battaniyenin içinden çıkan para ve cüzdanları teslim etti, yaşlı kadın poşeti sordu

admin

Leave a Comment