GündemGünün Haberleri

Seyhan Belediyesi’nde Alacak Sevinci: Beklenen Ödemeler Hesaplara Geçmeye Başladı


5ocakgazetesi.com

Belediye tarafından gerçekleştirilen çalışma kapsamında yaklaşık 100 milyon liralık ödeme süreci başlatıldı.

Edinilen bilgilere göre, uzun süredir gündemde olan geçmişe dönük mali hakların karşılanması amacıyla hazırlıklar tamamlandı. Ödeme listelerinin işleme alınmasının ardından belediye çalışanlarının hesaplarına tutarlar aktarılmaya başladı.


Narin Uluç'tan Fransa'da Bronz Madalya Gururu

Narin Uluç’tan Fransa’da Bronz Madalya Gururu

İçeriği Görüntüle

Belediye personeli, bankacılık sistemleri üzerinden hesaplarını kontrol ederek ödemelerin yatırıldığını görürken, yapılan ödemenin çalışanlar arasında olumlu karşılandığı belirtildi.

Söz konusu ödeme ile birlikte geçmiş dönemden kalan alacakların önemli bir bölümünün karşılanmış olduğu ifade edilirken, belediye çalışanları sürecin tamamlanmasından duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Muhabir: Yücel Bayluk

Related posts

Mersin-Adana Otoyolunda Feci Kaza: Baba Hayatını Kaybetti, 2 Çocuk Yaralandı

admin

Adanalı Antrenör Cihan Ünal, Emre Belözoğlu’nun Ekibinden Ayrıldı

admin

Adana’da tırda 408 bin 235 uyuşturucu hap ele geçirildi

admin

Leave a Comment