GündemGünün Haberleri

Seyhan Belediyesi’nde Alacak Sevinci: Beklenen Ödemeler Hesaplara Geçmeye Başladı


5ocakgazetesi.com

Belediye tarafından gerçekleştirilen çalışma kapsamında yaklaşık 100 milyon liralık ödeme süreci başlatıldı.

Edinilen bilgilere göre, uzun süredir gündemde olan geçmişe dönük mali hakların karşılanması amacıyla hazırlıklar tamamlandı. Ödeme listelerinin işleme alınmasının ardından belediye çalışanlarının hesaplarına tutarlar aktarılmaya başladı.


Narin Uluç'tan Fransa'da Bronz Madalya Gururu

Narin Uluç’tan Fransa’da Bronz Madalya Gururu

İçeriği Görüntüle

Belediye personeli, bankacılık sistemleri üzerinden hesaplarını kontrol ederek ödemelerin yatırıldığını görürken, yapılan ödemenin çalışanlar arasında olumlu karşılandığı belirtildi.

Söz konusu ödeme ile birlikte geçmiş dönemden kalan alacakların önemli bir bölümünün karşılanmış olduğu ifade edilirken, belediye çalışanları sürecin tamamlanmasından duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Muhabir: Yücel Bayluk

Related posts

Battaniyenin içinden çıkan para ve cüzdanları teslim etti, yaşlı kadın poşeti sordu

admin

HİDROFOBİK AKRİLİK KATLANABİLİR TEK PARÇA LENS SATIN ALINACAKTIR

admin

Altın Düşecek mi, Çıkacak mı? Hatice Kolçak’tan ‘Fırtına Öncesi Sessizlik’ Uyarısı!

admin

Leave a Comment