Edinilen bilgilere göre, otoyola dökülen deterjan yolun kayganlaşmasına neden olurken, olası kazaların önüne geçmek amacıyla trafik geçici olarak durduruldu. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen Adana Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri, yolu tazyikli suyla yıkayarak deterjan kalıntılarını temizledi.
Temizlik çalışmalarının tamamlanmasının ardından otoyol kontrollü şekilde yeniden araç trafiğine açıldı. Olayda herhangi bir kaza ya da yaralanma yaşanmadığı öğrenilirken, ekiplerin güvenlik önlemleri eşliğinde trafik normale döndü.
Kaynak: Haber Merkezi