GündemGünün Haberleri

Park halinde yanan otomobil kullanılmaz hale geldi



Adana’da park halinde çıkan yangında peş peşe patlamaların yaşandığı otomobil kullanılamaz hale geldi.

Olay, merkez Seyhan ilçesi Reşatbey Mahallesi Fuzuli Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, park halindeki Fiat marka otomobilden bir anda dumanlar yükseldi. Araçta kısa süre sonra çıkan yangında peş peşe patlamalar meydana geldi. Yangın tüpüyle alevlere müdahale etmeye çalışan vatandaşın çabası ise sonuçsuz kaldı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, yangını kontrol altına alarak söndürdü. Araç tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı. – ADANA

Kaynak: İhlas Haber Ajansı

Related posts

Süreyya Yavuz’dan Şehit Ailelerine ve İhtiyaç Sahiplerine Anlamlı Ziyaret

admin

Adana Polisi Harekete Geçti! Boğulma ve Dolandırıcılığa Karşı Kritik Uyarı

admin

Adana’da traktör kazası: 1 ölü

admin

Leave a Comment