GündemGünün Haberleri

Adana’da “Akademik Yükselme ve Belge Takdim Töreni” düzenlendi



Sağlık Bilimleri Üniversitesi (SBÜ) tarafından “Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi Akademik Yükselme ve Belge Takdim Töreni” düzenlendi.

Hastanenin konferans salonunda yapılan törende, akademik yükselmeye hak kazanan akademisyenlere cübbeleri giydirildi, başarı belgeleri verildi.

SBÜ Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, programdaki konuşmasında, “Sağlık Bilimleri Üniversitesi, hem millete hem eğitime hizmet hem de uluslararası görünürlükte Türkiye’nin çıtasını yükseltmek için kuruldu.” dedi.

Törene, SBÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mustafa Gerek, SBÜ Adana Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Timuçin Çil, Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Osman Çiloğlu, akademisyenler ve öğrenciler katıldı.

Related posts

Karaisalı’da Kızıldağ Mesaisi! Bekir Şimşek’ten Dikkat Çeken Açıklama

admin

Adana’da Dev Uyuşturucu Operasyonu! 408 Bin Captagon Hap Ele Geçirildi

admin

Adana Kasaplar Odası’ndan Çağrı: Nefes Kredisi Küçük Esnafa da Tanınmalı

admin

Leave a Comment