5ocakgazetesi.com
Türkiye’nin dört bir yanından sporcuların katıldığı organizasyonda Adanalı güreşçiler gösterdikleri performansla dikkat çekti.
MEHMET EMİN MENENGİÇ ZİRVEYE ÇIKTI
55 kilogram kategorisinde mücadele eden Karaisalılı sporcu Mehmet Emin Menengiç, rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu olmayı başardı. Turnuva boyunca üstün bir performans sergileyen genç sporcu, altın madalyaya uzanarak önemli bir başarı elde etti.

MEHMET HAMZA BİRER’DEN ALTIN MADALYA
Şampiyonanın bir diğer sevindirici sonucu ise 60 kilogram kategorisinde geldi. İsmet Atlı Güreş Eğitim Merkezi sporcusu Mehmet Hamza Birer, başarılı müsabakaların ardından Türkiye Şampiyonu olarak kürsünün en üst basamağında yer aldı.
ADANA GÜREŞTE GÜCÜNÜ GÖSTERDİ
Türkiye Aba Güreşi Şampiyonası’nda elde edilen iki şampiyonluk, Adana güreşinin altyapıdaki başarısını bir kez daha ortaya koydu. Sporcuların elde ettiği dereceler, antrenörler ve aileleri tarafından da büyük sevinçle karşılandı.
Gaziantep’ten çifte Türkiye şampiyonluğu ile dönen Mehmet Emin Menengiç ve Mehmet Hamza Birer, hem Adana’nın hem de Türk güreşinin gururu oldu.
Muhabir: Metin Maracı