Haluk Levent, bu yıl merkeze 1.034 gencin kayıt yaptırdığını belirterek, bu çocukların büyük bölümünün 6 Şubat depremlerinde anne, baba ya da yakınlarını kaybettiğini ifade etti.
Deprem sonrası yaşanan ağır travmaların sporla aşılmasına katkı sunmayı amaçlayan projede gençler hem eğitim alıyor hem de sosyal yaşama yeniden adapte oluyor.
Merkezin ilk yılında elde edilen başarı ise dikkat çekti. Eğitim alan 5 genç sporcu milli takıma seçilerek önemli bir başarıya imza attı.
Haluk Levent, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Çocukları ve gençleri bu travmalardan kurtarmak için Türkiye’nin en büyük, en kapsamlı sörf okulu ve sörf merkezinin resmi açılışını yaptık. Bu yıl ilk meyvesini verdi. 5 genç milli takıma seçildi. Gururluyuz.” ifadelerini kullandı.
Levent, projenin büyüyerek devam edeceğini de belirterek, önümüzdeki dönemde 10 yeni Gençlik Merkezi’nin daha hizmete açılacağını duyurdu.
Depremzede çocuk ve gençlerin umutlarını yeniden yeşertmeyi hedefleyen proje, sporun iyileştirici gücüyle hem psikolojik hem de sosyal destek sağlamayı amaçlıyor.
Kaynak: Haber Merkezi