GündemGünün Haberleri

AOSB ve Büyükşehir’den Örnek Protokol: Fabrika Atıkları Sahipsiz Hayvanlara Mama Olacak


5ocakgazetesi.com

Adana Büyükşehir Belediyesi ile Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi (AOSB) arasında sahipsiz hayvanların beslenmesine katkı sağlayacak önemli bir iş birliği protokolü imzalandı.

Adana Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Güngör Geçer ile AOSB Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Sütcü tarafından imzalanan protokol kapsamında, fabrikalarda oluşan ve tüketime uygun olan gıda atıkları Adana Büyükşehir Belediyesi Hayvan Bakımevi’nde bulunan sahipsiz hayvanların beslenmesinde kullanılacak.


CHP'de Bugün Flaş Gelişme Olabilir

CHP’de Bugün Flaş Gelişme Olabilir

İçeriği Görüntüle

Hayata geçirilen uygulama sayesinde hem gıda israfının önüne geçilmesi hem de hayvan bakımevindeki can dostların beslenme ihtiyaçlarının karşılanmasına destek olunması hedefleniyor.

Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, sürdürülebilir çevre anlayışı doğrultusunda geliştirilen iş birliğinin, kaynakların daha verimli kullanılmasına katkı sunacağı belirtilirken, sahipsiz hayvanların yaşam koşullarının iyileştirilmesine yönelik çalışmaların da devam edeceği ifade edildi.

Yetkililer, örnek niteliği taşıyan bu iş birliğiyle hem çevresel hem de sosyal fayda sağlanacağını vurguladı.

Muhabir: Yücel Bayluk

Related posts

Adana’da Babalar Günü’nde YKS Heyecanı: Babalar Evlatlarını Sınav Kapısında Bekledi

admin

Sınav heyecanı Babalar Günü ile katlandı, babalar çocuklarını yalnız bırakmadı

admin

Kulak Çınlaması Ciddi Hastalıkların Habercisi Olabilir

admin

Leave a Comment