5ocakgazetesi.com
Adana Büyükşehir Belediyesi ile Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi (AOSB) arasında sahipsiz hayvanların beslenmesine katkı sağlayacak önemli bir iş birliği protokolü imzalandı.
Adana Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Güngör Geçer ile AOSB Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Sütcü tarafından imzalanan protokol kapsamında, fabrikalarda oluşan ve tüketime uygun olan gıda atıkları Adana Büyükşehir Belediyesi Hayvan Bakımevi’nde bulunan sahipsiz hayvanların beslenmesinde kullanılacak.
Hayata geçirilen uygulama sayesinde hem gıda israfının önüne geçilmesi hem de hayvan bakımevindeki can dostların beslenme ihtiyaçlarının karşılanmasına destek olunması hedefleniyor.
Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, sürdürülebilir çevre anlayışı doğrultusunda geliştirilen iş birliğinin, kaynakların daha verimli kullanılmasına katkı sunacağı belirtilirken, sahipsiz hayvanların yaşam koşullarının iyileştirilmesine yönelik çalışmaların da devam edeceği ifade edildi.
Yetkililer, örnek niteliği taşıyan bu iş birliğiyle hem çevresel hem de sosyal fayda sağlanacağını vurguladı.
Muhabir: Yücel Bayluk